Kayıtlar

Mayıs, 2012 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Tuuuu tuuuuuu Tubaaaaaaaa... ;)

Resim
Veee.....cidden sevdiğim doğallığına son derece inandığım ünlülerimizden TUBA ÜNSAL...
Yaptığı her iş yakışıyor annelikk kii ona hiç lafım yok kızıda kendisi gibi son derece tatlı ballı :)
Güzel annenin birde bu güzelliği adım adım yaşarken kaleme aldığı çok cici tüm doğallığı ve masumiyeti ile yazdığı bir kitabı var...


"BENİM TATLI KOMPOSTO GÜNLÜĞÜM.."
(Kitabın adı hamilelik sırasında bol boll komposto içmesinden esinlenmiş bir yazısında okumuştum :) )


Aslında kendinden çok bana göre ilerde SARE'ye  çok güzel çok anlamlı bir anı...


Alıp mutlaka okumanızı tavsiye ederim.. evet ben bu yazım için birazcık geç kaldım ama ihmalkarlık gerekçelerimi yazmıştım... :(

Ahhh...Vahhhhh...durumları YETER...!!!!

Bakıyorumdaaaa birdaha birdaha ve kendime kızıyorumm :( Nekadar ara vermişim nekadar ihmal etmişim sayfamı ama tek suçlusu......... Hastalık :( 
İşe gidememe yazı yazamama hatta gezememe:) durumlarımın tek suçlusu büyütülecek birşey değil(gribal enfeksiyon) ama bu sene kimde duyduysam bir yakalanan bin pişman yani... 
gitmiyor ...bitmiyor....insanın yakasına yapışmış virüs durmadan bizi halsizleştiriyor....
Neyse şimdi daha iyiyim tüm enerjimle tam gaz yazma zamanıı....
Öpüldünüz..

Bahar Sendromu ve Bahar Yorgunluğu

Resim
Tam kış bitti güneşli günler geldi deniz kum güneş bizi bekler  derken... O da ne yahuu?? Şimdi de halsizlik başgösterdi...L Bahar Sendromu muu?? Yooo hayır… Bahar yorgunluğu, büyük bir sevinçle bahar mevsimine girdiğimiz şu günlerde pek çok kişide görülen; halsizlik, uyuma isteği, isteksizlik gibi belirtilerle kendini gösteren bir rahatsızlık hali olarak aldı başını gidiyor.. Bu yazıyı yazmamda ki en büyük etken KENDİM… Acaip derecede bu sendromun içerisinde hatta taaaammm ortasındayım .. L Araştırmalarım sonucu tüm belirtileri beni yani Bahar sendromu nu gösteriyor…Ama korkmayın kendiliğinden düzelebilen bir süreç…denizin serinliğiyle,güneşin kavurmasıyla tam bütünleştiğiniz an bitiyor bu sendrom JJJJJJ
Bu semdrom’a sizi yaklaştıran kötü faktörleri aşağıda sıraladım bir göz atın bence ;
·Aşırı sıcak, gürültülü, dağınık ortamlarda bulunmak ·Cep telefonuyla uzun süre konuşmak ·Aşırı alkol, sigara tüketmek ·Bilinçsiz ve kontrolsüzce ilaç tüketmek ·Aşırı miktarda çay ve kahve içmek ·Yeterince su…

Haftasonu dizisi başlarrr

Resim
Bahar sendromu yaşıyorum yaz gelsin telaşımda yağmurların ve soğuk havanın hiç bitmeyecek korkusu varken birde Bahar havası beni de çarptı L Noluyor bana anlamıyorum hiçbirşey yapasım bir şey yazasım gelmiyor okadar yapmam gereken iş varken yazılara dökülmeyi bekleyen birsürü cümlem olmasına rağmen elim kolum kalkmıyor L Birde 1 Mayıs tatili girdi araya ki bu benimmm için öncesinde başlayan uzun bir tatildi bugün işe gelerek topladım kendimi diyeceğim ama kocaman bir YALANN…!!!!!
Neyse birazda olsa gezdiğim yerler var tabi onları paylaşmak istedim ve arada “Haftasonu’na özel” bölüm yazılarım olacağını bildirmek istedim…Gezdiğim yerleri, yaptıklarımı kısadan anlatmaya karar verdim…
İlk gittiğim yer Büyükadaydı… Valla haftasonu gidilmesi güzel bir şey diyemem çünkü çok kalabalık oluyor birdaha gideceğim zaman iki kere düşüneceğim..Güzel geçti enazından bisiklet fayton turu ve yemek molası derken dinlenmiş oldum…