ANNE ANTİBİYOTİĞİ




Geçenlerde yüzünde sıkıntıdan ara ara sivilce çıkan bir arkadaşımın cildinin pürüzsüzleştiğini fark ettim bunu fark etmemin sebebini öğrenip paylaşmam gerekiyor diye sordum Annesinin doğal katkısız malzemelerle yapmış olduğu kendince bir  antibiyotikJ olduğunu öğrendim.. Adı benim için anne antibiyotiği oldu… J
Şimdi sivilce akne sıkıntısı çeken ya da yakını çekenler bana kulak versinler bakimmm JJJ

Malzemeler:
·        15 dal taze maydonoz
·        2 yemek kaşığı limon
·        1 bardak su
Hazırlanışı:
  Bu malzemelerin hepsini blendardan geçirip (yalnız iyice ezilecek)
1 gün süre ile bekletiyorsunuz dinlendirmek için …
Daha sonra her sabah ve akşam aç karnına 1 yemek kaşığı yiyorsunuz…
Evettt size içten sivilcelerinizi kurutmaya yarayan yapımı çok basit bir bizce anne Antibiyotiği J

Not : Bu anne antibiyotiği aynı zamanda günlük cildinizin yenilenmesini ve parlamasını aynı zamanda dirençlendiriyormuşş..

Bizden söylemesi sizden uygulaması ..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kayısı Şarabıı

BEBEK ARABASI