RENKLERİ DUYGULARA YÜKLEDİK




RENKLERİ DUYGULARA YÜKLEDİK

KIRMIZI : Cazibe rengidir, kışkırtıcıdır ,kalp atışını hizlandırır , fiziksel canlılık , azim aşk ve kararlılık duygularını tetikler. Aşk ile tutkuyu uyandırır ve son olarak iştah açıcıdır.

BEYAZ : Saflık , asillik , huzur , güven temizlik temsilidir.  Beyaz için söylenecek çok şey olmasına ragmen en kısa ve net olandır.

LACİVERT : Sonsuzluk , otorite , düzen , yoğun calışmayı temsil eder. Aynı zamanda prestijide temsil eder büyük firmalarda logo rengi olarakta kullanılır.

YEŞİL : Güven , iç huzur , üretkenliği temsil eder. Doğayı temsil eden renk oldugu icin sakinliği sakinleşmeyi kolaylaştırır.

KAHVERENGİ : Naturelliğin rengidir ciddiyet dayanıklılık ve yalınlığı simgeler . Güçlü bağlar ve metanet duygu kavramımızı cağrıştırır. Toplumsal rahatlık ve sosyal dengeyi temsil eder.

MOR : Asilliği ve kendine güveni temsil eder. Sakinleştirici ve dinlendirici yönü alçak gönüllülükle bir bütün oluşturur.

MAVİ : İncelik , nezaket , narinlik , kırılganlık , huzur , duyarlılık duygusallık , sakinliğin rengidir.

SİYAH : Yalnızlık , güç , ihtişam , asilliğin rengidir. Aslında bana göre güçlü insanlar siyah giyer ama bir yandan tartışmaya açık konu olarakta gizlenme çekimserliği utangaçlığı örtme rengi derler ne kadar doğrudur bilinmez.


Ben sadece kullandığım renkleri paylaştım tabi ki her ana ve ara rengin ayrıntılı olarak  anlamları var. Kim ne kadar renklere dikkat ederek giyiniyor bilmem ama şu bir gerçekki o gün ki ruh halimize göre renkleniyoruz ben kendimde dikkat ettim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEBEK ARABASI

Kayısı Şarabıı