YENiDEN MERHABALAR

Okul hayatımıza ilk başladığımız yıllardan beridir öğretmenlerimiz bizlere günlük yazmamızı tavsiye ederdi. Çünkü kendimizi ifade etmemizde ve kalemimizin kuvvetli olmasında günlük yazmanın önemi büyüktür. Günümüzde gelişen teknoloji ile birlikte günlüklerde mutasyona uğrayarak bloglara dönüştüğü doğrudur.


İtiraf etmeliyim ki güzel defterler şirin kalemlerden alıp en fazla 1 hafta sonra yazmaktan hep sıkılmışmdır. (Rutin o dönem okula git gel ödev yap, gez, oynadan başka bir şey yoktu.) Bu sefer ki yazmalarım kağıtla kalemle değil klavye - internet ile yazdığım yazılar oldu. Blog yazma fikri düşündüklerimi aktarmak yediğim içtiğim gezdiğim gördüğüm okuduklarımı paylaşmak beni hep heyecanlandırırdı.  İyi bir blogger olmanın ilk adımı çok iyi blog okuyucusu olmamızdan geçer. Okumayı seven biri olarak bu zor olmadı. Yıllar sonra modaya olan ilgimden takip ettiğim sayfalardan sonra ilgim arttı yazmaya karar verdim. Ve yazmaya başladım aralıksız 2 sene yazdım (konuşurken olmasam da yazarken akıcı olduğumda iddialıyımdır.) Zamanla yazılarım sırf modadan çıktı genel güncel konular başlık altı yazılarım olmaya başladı (bir ara kitap mı yazsam düşüncesine de kapılmadım değil hani ) ☺
Ama dediğim gibi moda sevdam bitmediğimden moda tasarım okumaya karar verdim yaklaşık 2 sene süren eğitim süreci boyunca hiç yazmadım yazamadım.

Bundan tam 1 ay önce  erkek arkadaşımla(bu yazıyı yazana kadar eşim oldu) blog açmaya karar verdik.Yeni yerler keşfetmek ,yemeği içmeyi gezmeyi kısacası yeniliklere açık olduğumuz için hergün farklı bir şey öğrenme isteğide eklenince yaşadıklarımızı paylaşalım dedik. Blog sayfamızın konu içeriği çok geniş olacaktır. Devamlı bir beyin fırtınası içerisinde olup güncel , gerçekçi konular açıkçası sizlere ilham verecek fark yaratacak konularda buluşacağız. Bizlerde mükemmel değiliz gördüklerimizi kendi yorumlarımızla aktaracağız hatalarımız yanlışlarımız olacaktır düzeltilmeye de açığız Hatalı olmadan Başarıyı yakalamak çok zordur ve bizde zoru başarmak için buradayız deyip başlıyoruz..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BEBEK ARABASI

Kayısı Şarabıı